Potřebujete Freddy Jeans vyměnit, nebo reklamovat?

slide_2
Potřebujete Freddy Jeans vyměnit, nebo reklamovat?

Zakoupili jste si svoje Freddy Jeans, nicméně Vám bohužel nesedí a jsou buď velké nebo malé? Rozhodně není potřeba zoufat a nikterak panikařit. Díky tomuto článku se přesně dozvíte, jak v daných situacích postupovat a co je potřeba udělat pro úspěšné vrácení, reklamaci nebo výměnu zboží.

 

Co je potřeba udělat, když chci kalhoty vyměnit?

 

Pokud Vám nesedí velikost, střih a nebo cokoliv jiného, rozhodně nás jako první kontaktujte. Sdělte nám ideálně pomocí e-mailu, jakou chcete velikost. Zkontrolujeme zda je skladem, abychom ji mohli po doručení Vámi poslaného balíku opětovně poslat.

 

Do balíku nám vložte také papír, co chcete s kalhotami přesně dělat a napište pochopitelně i kontakt a adresou.  Kalhoty nesmí být nikterak poškozené a musí být zabalené v původním balení.

 

Jestliže kalhoty na výměnu máme skladem, pošleme Vám obratem nové. Případný cenový rozdíl buď doplatíme převodem na účet, nebo zboží pošleme na dobírku.

 

Co dělat, když chcete vrátit peníze?


Jestliže Vám Freddy Jeans nevyhovují a chcete je vrátit, stečí je v původním stavu poslat na zpáteční adresu. Přiložte také prosím fakturu a napište nám číslo Vašeho bankovního účtu spolu s balíkem.

 

Jakmile dorazí balík k nám, peníze Vám převedeme na účet - děláme to zpravidla ihned, jelikož nechceme držet nikoho peníze. Pochopitelně nesmí být Freddy Jeans poškozené, nebo nést známky nošení.

 

Co dělat, když chci kalhoty reklamovat?

 

Jestliže chcete Freddy Jeans nebo jakýkoliv jiný produkt reklamovat, stačí poslat fotografii závady na e-mail info@fitobleceni.cz a o dalších krocích Vás budeme obratem informovat.

 

Kam odesílat zboží?

 

Balíčky prosím posílejte na adresu:

Lukáš Godula

Za Humny 32

Opava, 747 05

 

V případě dalších dotazů a otázek nás neváhejte kontaktovat na e-mailu info@fitobleceni.cz