Jak nakupovat

Chcete vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte? Je to velmi jednoduché.

Košík

Požadované zboží vložíte do košíku zadáním požadovaného množství a kliknutím na ikonku vložení do košíku "DO KOŠÍKU" .

Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když kliknete na ikonku "KOŠÍK" v pravé horní části stránky.

V košíku, přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili –  obrázek zboží, název zboží, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu s DPH a celkovou cenu objednávky.

Pokud jste s obsahem košíku spokojeni a chcete ukončit nákup klikněte v košíku na ikonku "Pokračovat v objednávce".

Osobní údaje

V další části objednávky můžete pokračovat jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník. Registrovaný zákazník již nemusí vyplňovat údaje při dalších objednávkách, může sledovat své objednávky a kontrolovat jejich stav, může mít nárok na věrnostní slevy a pokud si to bude přát bude informován o zajímavých novinkách a akcích. Registrovat se můžete zde.

1. Jako registrovaný zákazník, vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.

2. Jako neregistrovaný zákazník vyplňte pečlivě Vaše dodací a případně fakturační údaje.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

Na faktuře/daňovém dokladu můžete mít své údaje i v případě, že nenakupujete na firmu. Pouze ponecháte prázdná políčka IČ a DIČ.

Opět pokračujte kliknutím na ikonku "POKRAČOVAT".

Doprava a platba

V tomto kroku objednávky volíte  způsob dopravy a platby. V současné době nabízíme dopravu České pošty a osobní odběr. Zboží lze zaplatit předem platbou na účet, dobírkou při převzetí zboží nebo přes platební bránu GoPay. Více o dopravě a způsobech platby naleznete zde.

Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka "ODESLAT OBJEDNÁVKU".

DALŠÍ INFORMACE

  • Pokud Vám po objednání nedorazí do uvedené emailové schránky potvrzovací email, zkontrolujte jestli neskončil ve spamovém koši. Pokud ani tam potvrzovací email nenaleznete, přesvědčte se zda nemáte plnou emailovou schránku a kontaktujte nás, jestli byla objednávka v pořádku přijata.
  • O odeslání objednávky budete informováni e-mailem. Pokud si přejete objednávku změnit nebo stornovat, kontaktujte nás co nejdříve na emailu info@fitobleceni.cz nebo telefonicky na čísle 775635582.
  • Objednávky odesíláme zpravidla během 24 hodin od podání objednávky nebo během 24 hodin od obdržení platby na náš účet v případě platby předem. Při platbě předem počítejte s 1-2 dny na mezibankovní převod.